WELCOME

( iliti dobrodosli :D ),

Svi fanovi serije Tree Hill, a i vi koji to jos uvek niste, ali nameravate da budete :) .
Nadam se da cete uzivati u nasem blogu, i da ce on, bar malim delom uspeti da vam docara lepotu ove serije!
Uzivajte :)

SECRET NOTES ;)

April 28, 2008

Intervju sa Pejton Sojer ( Hilarie Burton)

Jedan mali intervju Hilarie Burton o Tree Hillu


Kako bi ti izasla na kraj sa problemima sa kojima se Pejton suocava?

HILARI:
Wow to je tesko, ja imam 24 godina i glumim devojku koja ima 17, ja licno imam vise iskustva u zivotu od nje, ali da zaista imam 17 godina nadam se da bih imala snagu koju ima Pejton.

Mislim da ako imas nesto na sta mozes da se povezes sto ti daje snage religiju, porodicu, ili prijatelje. Jezgro koje ti daje samopouzdanje i znas da ce bez obzira na sve uvek biti tu.
Pejton to ima, ja imam srece pa imam to sve taklodje, tako da bih zelela da sam kao ona.

Dali si svesna uspeha koji serija ima u drugim zemljama?
HILARI:

Da. posetili smo prosle godine London, a ja nisam ni znala da se serija emituje u drugim zemljama a odjednom su se oko nas stvorili reporteri i prevodioci sa svih strana. Postavljali su razlicita pitanja, a nisu razumeli moj akcenat bio je jedan krupni nemac koji kao da mi se smejao sve to vreme, mislim da je to uradio zato sto je bio iznenadjen zato sto nisam plakala posto Pejton to stalno radi. Fanovi su imali priliku da nas vide u normalnom izdanju.

Do sada su mogli samo da gledaju nasu seriju i ocekivali su da vide neku placljivu i razmazenu devojku , a ja to nisam, nisam razmazena. Bas nam laska tolika popularnost koju je stekla nasa serija. Ostale zemlje su malo iza jel jos nisu videli sve epizode koje su snimljene neki su videli samo prvu, drugu i trecu sezonu a sada se prikazuje cetvrta sezona,

Koja ti je omiljena epizoda iz prosle sezone?
HILARI:

Omiljena epizoda iz prosle sezone... zaista mi se svidja kako je Sheril Lou pristupila snimanju. Ona inace u seriji igra moju majku Eli.

A ne svidja mi se epizoda u kojoj je umrla, ali bilo je tako posebno snimiti tu epizodu sa njom. Zato sto je osoba od koje mozete mnogo da naucite. bilo je tuzno znati da se nece vratiti posle te epizode.

Zelela sam da budem tu za nju, zelela sam da bude ponosna na mene. to je po meni bila najbolja epizoda

Koje se pesme nalaze na tvom IPODU?
HILARI:

Na mom IPODU... pa pesma mog najboljeg druga ciji bend izdaje album u oktobru, ah da i imam puno pesama od Elvisa Presta verovatno i previse "I want you" je najlepsa ljubavna pesma ikada napisana i... sta jos imam ? ja volim staru kantri muziku Lana Lin, Doli karton, Patsi Klajn.

Kakvu frizuru vise volis kovrdzavu ili ravnu ?
HILARI:

O covece dali ljudi zele da znaju istinu o kovrdzava protiv ravne kose ? reci cu vam, ja prirodno imam kovrdzavu kosu.

Nosila sam je celog mog zivota i bilo je vremena kada mi se stvarno svidela, ja sam plavusa u seriji.

Preko leta kada smo zavrsili prvu sezonu isla sam u jednan salon da ispravim korene i pocela je da mi opada kosa i jedino resenje je bilo da ispravim kosu. Hvala bogu pa imam neverovatnog frizera na setu serije pa mi je brzo sredila kosu.

No comments: